[Inne] Co to za błędy?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ksmp
    Drive
    • 2008
    • 40

    [Inne] Co to za błędy?

    Pozdrowionka dla właściciela błękitnej O1 combi BIA... w wlepą na klapie, zaparkowanej wczoraj kolo 17.00 przy Galerii Podlaskiej.
  • alfee
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 2583

    #2
    [Inne] Co to za błędy?

    Panowie. Dzisiaj mój sharan zaniemógł. Dostał czkawki, drgawek i stracił moc. Myślałem, że to notlauf, więc zostawiłem go na pół godziny w spokoju. Po ponownym odpaleniu już ok.
    Ale .... odczytałem błędy zapisane w sterowniku i oto rezultat:

    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 038 906 019 FC
    Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0001SG 1515
    Software Coding: 00002
    Work Shop Code: WSC 00020
    Additional Info: WVWZZZ7MZ2V044117 VWZ1Z0B2001349
    3 Faults Found:
    17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
    P1540 - 35-10 - - - Intermittent
    18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction
    P1666 - 35-10 - - - Intermittent
    16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
    P0301 - 35-00 - -



    Tu wygląda na problem z pierwszym pompowtryskiwaczem. Doczytałem na innym forum , że może to tylko nie styka wtyczka. http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=26749



    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 7M3 962 258 R
    Component and/or Version: Multifunkt.Einh 0001
    Software Coding: 16385
    Work Shop Code: WSC 00020
    1 Fault Found:
    00955 - Key 1
    09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent



    Tego nie mam pojęcia co to jest. Może ktoś mi wyjaśni.




    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 7M3 962 258 R
    Component and/or Version: Multifunkt.Einh 0001
    Software Coding: 16385
    Work Shop Code: WSC 00020
    1 Fault Found:
    01142 - Central Locking Motors: Driver Door and Tank Valve Locked
    36-00 - Open Circuit



    A ten powraca zawsze jak nacisnę przycisk na kluczyku od zamykania drzwi. Mam zepsuty zamek w drzwiach kierowcy :P


    Ale najważniejsze dla mnie jest, czy rzeczywiście ten od pompowtryskiwacza to sygnał o padającym pompowtryskiwaczu, czy może wystarczy czyszczenie wtyczki? No i wydaje mi się, wtryskiwacze numer 1 i 3 za dużo dawkują. Bo wskazania są o około 2,5 raza większe niż na 2 i 4.
    Alfee
    Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
    Kawasaki ER5 :-)

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      A z którego roku autko i jakie oznaczenie silnika?
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • alfee
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2583

        #4
        mroko, rocznik 2002, AUY.

        Auto jest u mechanika. Ma obejrzeć tą wiązkę w pokrywie wałków.
        Alfee
        Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
        Kawasaki ER5 :-)

        Komentarz

        • mroko
          Rider
          S_OCP Member
          • 2006
          • 659
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          W elsie wynalazłem w bloku pomiarowym 018 jest pokazywany status działania cewek na poszczególnych pompowtryskach.
          We wszystkich czterech polach powinna być wyświetlana wartość 0. W przeciwnym wypadku jest coś nie tak z cewką bądź ograniczony dopływ paliwa.
          W bloku 013 we wszystkich czterech polach powinieneś mieć wartości od -2,8 do +2,8 mg/skok.

          Pomiaru należy dokonać na biegu jałowym przy w pełni rozgrzanym silniku (temp nie mniej jak 80 stopni).

          Może to coś pomoże.

          Pozdrawiam
          Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

          Komentarz

          • alfee
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2583

            #6
            mroko, Jutro posprawdzam te wartości. Mechanik dał mi znać, że auto zrobione. Był jakiś problem z wiązką elektryczną. Naprawił, ale podobno jak się problem powtórzy, to trzeba zmienić wiązkę.
            Lepsze to niż wymiana pompowtryskiwacza

            [ Dodano: Czw 19 Lis, 09 20:59 ]
            Zrobiłem screeny tych bloków co mówiłeś:



            Alfee
            Ford Mondeo MKIII kombi Duratec HE 1.8 16V + LPG
            Kawasaki ER5 :-)

            Komentarz

            Pracuję...